KONTAKT
Pozostajemy do Państwa dyspozycji
ul. Obozowa 20 lok. U11
01-161 Warszawa
+48 724 006 007
info@cleverinvestment.pl
FAQ
Dowiedz Się Więcej o Naszych Usługach
Jeśli masz jakieś pytania skontaktuj się z nami, chętnie na nie odpowiemy.
Czy i jak archiwizujemy dokumentację?
Dokumentację papierową archiwizujemy raz na kwartał, bądź raz w roku, w zależności od ilości dokumentów papierowych danego Klienta. Dokumenty w formie elektronicznej, są przez nas archiwizowane raz w miesiącu, poprzez zrobienie kopii zapasowej na naszym dysku. Bazy archiwizujemy co 24 godziny.
Jakie raporty otrzymam co miesiąc?
Co miesiąc otrzymasz od nas raporty księgowe oraz podatkowe. Dla jednoosobowej działalności będzie to np. KPIR – Podsumowanie, a dla spółki Bilans, RZiS, ZOIS, rozrachunki i oczywiście raport podatkowy.
Czy oferujecie system on – line?
Tak, w abonamencie oferujemy zarówno system do faktur on – line jak i portal biura, gdzie Klient znajdzie wszystkie swoje rozliczenia 24/7. Dzięki temu narzędziu, Klient ma możliwość wgrania nam dokumentów z każdego miejsca na świecie gdzie tylko jest Internet.
Czy będę miał dedykowanego opiekuna?
Tak, w zależności od procesu, będzie to pracownik księgowości lub księgowości i kadr. Poznaj nas w zakładce „Zespół”.